Jak z mailem trafić do odbiorcy


W ostatnim czasie nasiliły się ataki spamerskie, nawał niechcianych wiadomości spowodował zaostrzenie polityki antyspamowej w firmach hostingowych przez co coraz więcej pożądanych wiadomości trafia do spamu.

Kilka rad jak zmaksymalizować szanse na to, że nasz mail trafi do odbiorcy:

  1. Adres nadawcy taki sam jak adres domeny – w gruncie rzeczy chodzi o to by maile wychodziły z adresu takiego jak domena czyli przykładowo jeśli domena to strefaportali.pl największe prawdopodobieństwo na dotarcie będą miały mail od przykładowo kontakt@strefaportali.pl
  2. Unikajmy obrazków w treści, pisząc nasze codzienne maile, rzadko w treści wstawiamy obrazki stąd też również w szablonach wiadomości powinniśmy ich unikać
  3. Unikajmy wrażliwych słów kluczowych – filtry antyspamowe wyłapują słowa wysokiego ryzyka, jeśli w mailu użyjemy chociażby słowa viagra to jest znacząco wyższe prawdopodobieństwo, że mail trafi do spamu
  4. Adresy url w linku, ograniczmy ilość linków w mailu do tego ważne by linki nie zawierały adresów ip

Na zakończenie zachęcam do założenia kilku kont mailowych na wp, gmail i innych popularnych serwisach i sprawdzanie skuteczności docierania wiadomości.

 

 

Inne artykuły

W ostatnim czasie nasiliły się ataki spamerskie, nawał niechcianych wiadomości spowodował zaostrzenie polityki antyspamowej w firmach hostingowych przez co coraz więcej pożądanych wiadomości trafia do spamu.

Formularz kontaktowy zdawał się być nieodzownym elementem każdej strony ostatnio jednak pojaiwła się alternatywa

Dołożyliśmy starań by dodawanie reklam w skrypcie portalu ogłoszeniowego było możliwie jak najprostsze. 

Dzięki uproszczeniu dodawania miejsc reklamowych. W portalu regionalnym dodawanie ich jest już możliwie najprostsze. Więcej o nowym mechanizmie dodawania miejsc reklamowych już w krótce.

Przy artykułach warto dostosować to co pojawia się w meta danych w tym poradniku zajmiemy się wzorcami article_cat - lista artykułów i article - pojedynczy artykuł.

W systemie są już gotowe indywidualne meta_keywords, meta_description czy title dla każdej kategorii, ale co w wypadku gdy chcemy żeby pojawił się wybrany przez nas tekst?

Często pojawia się pytanie czy można zrobić tak, że inna reklama wyświetli się w kategorii motoryzacji inna w usługach, odpowiedź brzmi "można" i gdy jest to jedyny wymóg można to zrobić relatywnie łatwo