Radio Kraków

Doker

System automatyzujący tworzenia dokumentów. Nadrzędzie pomocne gdy, wystawiamy wiele takich samych dokumentów.

Doker

Doker

800,00

System automatyzujący tworzenia dokumentów. Nadrzędzie pomocne gdy, wystawiamy wiele takich samych dokumentów.




Platforma Handlowa

Doker - automatyzuja tworzenia dokumentów

Czy zdarza się Państwu wystawiać wiele takich samych dokumentów, wszystkie są niemal identyczne, różnią się jedynie w kilku/kilkunastu miejscach:

  • Umowy
  • Wezwania do zapłaty
  • Wnioski urlopowe


Jeśli tak zapraszam do lektury. Doker jest systemem webowym dostępnym niemal z każdego urządzenia, który pozwala wygodnie i szybko uzupełniać dokumenty










Produkty i zamówienia w platformie handlowej


Jak to działa?


  • Przygotowujemy szablon dokument z miejscem na informacje z formularza
  • Dodajemy pola do formularza
  • Gotowe od teraz wystarczy uzupełnić formularz by otrzymać gotowy dokument

Dodatkowo platforma po utworzenia dokumentu zapisuje go w bazie. Daje to możliwość dostępu do niego gdziekolwiek się znajdujemy, w kolejce do lekarza, w pociągu, gdzie tylko chcemy mamy go zawsze w zasięgu ręki.










Pozostałe funkcje platformy

  • Barcode - platforma posiada generator kodów kreskowych w standardzie EAN 13 jak i CODE 128. Na dokumencie może znaleźć się kod kreskowy co ułatwi znalezienie odpowiedniej osoby czy dokumentu w platformie. Uwaga, system nie wymaga zakupu czytnika kodów wystarczy skierować oko obiektywu smartfona by platforma wyszukała
  • Numerowanie - system może sam numerować kolejne dokumenty, dzięki czemu każdy kolejny dokument będzie posiadał odpowiedni numer ewidencyjne z zachowaniem odpowiedniego formatowania. Możemy ustawić numerowanie:
    • Miesięczne - każdy nowy miesiąc będzie miał nowy numer
    • Roczne - każdy nowy rok będzie miał nowy numer
    • Stałe - będzie to numerowanie ciągłe
  • Daty i kończące się dokumenty - platforma umożliwia dodanie pól zawierających datę. W systemie są możliwe dwa rodzaje dat dokumentów:
    • Data wystawienia - zawiera informacje o dacie wystawienia dokumentu
    • Data Od/Do - zawiera informacje o początku i końcu obowiązywania dokumentu, dzięki czemu w szczególności może to się przydać podczas przechowywania umów
  • Rodzaje pól - skrypt posiada kilka rodzajów pól, które można użyć podczas budowy formularza:
    • Tekstowe
    • Duże tekstowe
    • Liczbowe
    • Wyboru typu radiobutton
    • Wyboru typu select
    • Do zaznaczenia - Tak lub Nie
    • Wyboru kilku wartości
    • Daty
  • Pola kwotowe - system umożliwia dodanie do formularza pól zawierających ceny. W tych polach możemy ustawić rodzaj formatowania to pozwala na automatyczną zamianę tekstu na wartość kwotową jak również na słowną wartość

Pozostałe funkcje platformy

  • Dostęp bez logowania - platforma umożliwia korzystanie z systemu przez osoby nie zalogowane co pozwala by nasi współpracownicy, klienci, kontrahenci sami uzupełniali formularze tym samym tworząc gotowe dokumenty.
  • Masowe dodawanie - platforma umożliwia dodanie wielu dokumentów na raz w tym celu zostały opracowane dwie metody:
    • Import z gotowego arkusza, system pozwala stworzyć wiele dokumentów, dzięki łatwemu pobieraniu danych z pliku xls, csv możemy przygotować wszystkie informacje w jednym pliku i zaimportować bezpośrednio do systemu.
    • Multi dodawanie, rozwiązanie tworzące kilka wierszy jeden pod drugim. Platforma pobierze informacje z kilku wierszy i stworzy za jednym kliknięciem kilka dokumentów
  • Eksport - doker pozwala eksportować powstałe dokument w formacie PDF jak i DOCX, posiada również możliwość skopiowania treści przy pomocy użycia tylko jednego przycisku.
  • Co jeśli ten jeden dokument ma być inny? Platforma pozwala go edytować zarówno już w systemie jak i możemy go eksportować i po zapisie w formacie docx
  • Wyszukiwanie dokumentów - system umożliwia wyszukiwanie dokumentów, po osobie, której dotyczą dacie czy chociażby typie dokumentu. Pozwala szybko znaleźć wszystkie potrzebne informacje.
  • Kontrola wersji - w trakcie pracy treść wzorca może ulec zmianie, system zadba o to by już wystawione dokumenty nie zmieniły treści jednocześnie umożliwiając aktualizację dokumentu do nowej wersji

Narzędzia wspomagające

  • Platforma posiada wiele funkcji komplementarnych ułatwiających pracę z systemem:
    • Szybkie menu
    • Etykiety - do szybkiego oznaczania, kontaktów
    • Notatki - łatwe dodanie uwag
    • Zadania
    • Przypomnienia
  • Kalendarz - pokazujący nowo dodane dokumenty dzięki czemu wiemy, co zostało kiedy dodane. Dodatkowo platforma posiada możliwość wyszukania kończących się dokumentów, dzięki czemu będziemy widzieć kiedy odezwać się do klienta celem przedłużenia umowy.
  • Pracownicy - system pozwala na dodanie dowolnej liczby pracowników do obsługi platformy.
  • Logi - system rejestruje akcje na platformie tworząc dynamiczny dziennik zdarzeń. Skrypt odnotowuje wszelkie dodanie obiektów, usunięcie obiektów, zmiany wartości, zmiany avatarów, wysyłanie maili, czy akcje logowania / wylogowania się z platformy tworząc tym samym pełny obraz działań na portalu
  • RWD - platforma jest w pełni resyponsywny dzięki czemu można z niego korzystać zarówno na telefonach, tabletach jak i komputerach każdej wielkości. Platforma ma responsywne zarówno stronę widoczną dla użytkowników, jak również panel administracyjny


Zamawiam

Aby kupić portal wypełnij poniższy formularz i naciśnij przycisk zamawiam w odpowiedzi dostaniesz mail z informacjami o tym jak będzie przebiegać transakcja.

Dane do licencji





Kontakt

Telefon kontaktowy

+48 575 308 511

Adres mail

biuro@strefaportali.pl

Wyślij wiadomość
Test