Radio Kraków

Asystent serwisanta

System został stworzony z myślą umożliwienia małym i średnim przedsiębiorstwom świadczenia usług na najwyższym poziomie przy jednoczesnym ułatwieniu pracy.

Asystent serwisanta

Asystent serwisanta

1 400,00

System został stworzony z myślą umożliwienia małym i średnim przedsiębiorstwom świadczenia usług na najwyższym poziomie przy jednoczesnym ułatwieniu pracy.




Asysten serwisanta

System, został stworzony z myślą umożliwienia małym i średnim przedsiębiorstwom świadczenia usług na najwyższym poziomie przy jednoczesnym ułatwieniu pracy.

Lepsza obsługa klienta
Większa kontrola
Nowe możliwości
Latwiejsza praca

Lepsza obsługa


  • System umożliwia by klienci sprawdzali stan bez pośrednio na stronie internetowej. Co jednocześnie odciąży firmę od odpowiadania na telefony jak również da możliwość wygodnej obsługi osób niesłyszących.
  • Asystent poinformuje klienta o każdej wybranej przez nas zmianie stanu naprawy. Dzięki temu klient będzie zawsze na bieżąco. A firma oszczędzi czas na wykonywania telefonów.
  • Dzięki formularzowi zgłoszeń bezpośrednio na stronie system umożliwi klientowi przesłanie opisu usterki wraz ze zdjęciami / plikami, przesłanie wszystkich informacji.

Łatwiejsza praca


  • System pozwala monitorować stan każdej naprawy. Dzięki czemu wiemy, jakie naprawy są w trakcie, u kogo, jakie zostały ukończone i ile czasu trwała praca.
  • W każdej chwili asystent poda nam zestawienie zbiorcze napraw zestawienia mogą być ogólne jak i względem zadanych kryteriów.
  • Dzięki możliwości dowolnego tworzenia etykiet, możemy sami wybrać co jak chcemy oznaczyć a potem wyszukiwać po tych kryteriach.
  • Dwa kliknięcia wystarczą by z smartfonu zadzwonić do osoby kontaktowej, jedno kliknięcie wystarczy by wyznaczyć trasę dojazdu.

W każdym miejscu


  • System dostarczy wszystkich informacji bez znaczenia czy zostanie uruchomiony na komputerze w biurze czy na smartfonie
  • Najważniejsze informacje na mail. Asystent wyśle wszystkie potrzebne informacje na mail.
  • Gdy lubimy pracę bez komputera, wydrukowane dokumenty możemy zabrać w każde miejsce i pracować gdzie nam pasuje




Raporty, protokoły statystyki

Asystent poda nam różne zestawienia, czy protokooły w zależności od potrzeb.

  • Platforma umożliwia wyenerowania raportów z przeprowadzonych zgłoszeń, z zaznaczeniem technika, kleinta i z dowolnymi parametrami
  • Można również generować protokoły z poszczególnych etapów zgłoszenia
  • Asystent przedstawi stan i czas naprawy w wygodnej statystyce

Szereg udogodnień

System wspiera masa funkcji uzupełniających, poniżej zostały
wypisane te, które z subiektywnego punktu widzenia są naj bardziej znaczące.




Powiadomienia SMS

System może komunikować się z klientem / administratorem / technikiem. Poprzez wysyłanie, krótkich wiadomości tekstowych

RWD

Asystenta można obsługiwać zarówno na laptopach, telefonach jak również tabletach. Zarówno Panel Administracyjny jak i część dostępną dla klientów

Historia napraw

Dzięki bazie zasobów możemy zobaczyć historyczne dane jednego sprzętu ile razy był naprawiany, kto go naprawiał i jaki był efekt.

Rejestr umów

W systemie możemy wprowadzić stałe umowy klienta, dzięki czemu będziemy wiedzieli z kim jest podpisana umowa i kiedy się kończy.

VIP i Etykiety

System pozwala oznaczać priorytetowe naprawy jak również możemy usterkom nadawać dowolne etykiety.

Na mapie

Po podanej nazwie asystent znajdzie współrzędne geograficzne do tego wystarczy jedno kliknięcie by wyznaczyć trasę

Zasoby

Asystent, posiada funkcję rejestru sprzętów dzieki czemu ustalimy naj bardziej awaryjne jednostki i oszczędzimy czas na wprowadzanie danych

Panel klienta

Klient sam w swoim panelu może wprowadzać sprzęty i usterki bez potrzeby kontaktu z firmą

Minimum pisania

System został stworzony z naciskiem na oszczędność pracy, dzięki czemu jeśli jeden klient zgłasza kilka usterek wystarczy raz wprowadzić jego adres i dane kontaktowe

Pełna historia zgłoszenia

Asystent poda nam cały przebieg zgłoszenia, my zdecydujemy co ma widzieć klient a co technik



Zamawiam

Aby kupić portal wypełnij poniższy formularz i naciśnij przycisk zamawiam w odpowiedzi dostaniesz mail z informacjami o tym jak będzie przebiegać transakcja.

Dane do licencji





Kontakt

Telefon kontaktowy

+48 575 308 511

Adres mail

biuro@strefaportali.pl

Wyślij wiadomość
Test